En lista

Datum 2010-05-31 | Tid 14:21:24

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Vemodig
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor och ärtsoppa
Kläder just nu: T-shirt och mjukisbyxor
Musik just nu: Ingen
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80 talet tror jag
Sommarplaner: Jobba, jobba och jobba lite till.. förhoppningsvis hinna med lite roliga saker också!
Fisk eller badkruka: Fisk
Längd och vikt: 161 cm och man frågar aldrig vad en kvinna väger!
Favoritväder: Sol såklart!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Bra böcker, någon kompis och min sambo
Spelar du nåt instrument: Nej och tur är väl det
Morgon- eller nattmänniska: Oftast morgonmänniska
Sparare eller slösare: Slösare men skulle vilja vara en sparare
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner
Bästa film: Ps. I love you
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek:
Jadå det gör jag

Älskar du henne/honom fortfarande: Haha nej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Japp!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart jag tror
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Oftast i alla fall
Ser du på kärleken som ett misstag: Varför skulle jag göra det?
Hur många barn har du, vill du ha: Jag vill ha två barn
Bio eller promenad: Både och beroende på humör
Är du kittlig: Bara på ett ställe
Snarkar du? Min sambo påstår att jag gör det ibland.
Stjärntecken? Fiskarna
Rädd för insekter? Bara spindlar
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Säger aldrig nej
Det här är jag bra på: Jag är bra på att prata om det var så dem menade :P
Bästa bok? Camilla Läckbergs och Mari Jungstedts deckare
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar
Vad vill du jobba som? Förskollärare såklart!
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza men fläskfilé och bearnaisesås
Skriver du dagbok? Inte mer än bloggen
Har du någon flickvän/pojkvän? Ja =)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske en tatuering
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat men jag är dålig på det
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att Gunga på stolen? Nej
Hur är din drömtjej/kille? Min sambo är ett bra exempel
Hur många syskon har du? 2, en syster & en bror.
Vad är du mest rädd för? Grodor
Är du rädd för blod? Nej men tycker det är äckligt
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? Ja, men jag är inte så bra på det
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Livsmedel, kom inte in på det jag ville men kul hade jag i alla fall.
Brukar du sola? Ja det är klart
Vad gör du om du får hicka? Väntar på att det går över
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Skulle vara söta sommarskor då!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det kan det vara ;)



allt bra idag?

2010-05-31 @ 14:28:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Linda

Jaa, jag tror jag får upp ögnonen när jag jobbat detta året:D

2010-05-31 @ 16:44:04
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tack det är bättre, men pg.a av stress o högt blodtryck så fick jag näsblod.. jobbigt, men hoppas jag kan varva ner snart efter skolan e slut och flytten e klar! allt bra med dig o kisarna?

2010-05-31 @ 18:24:57
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0