En trött Diana

Datum 2010-05-21 | Tid 18:02:36
Ber om ursäkt för en dålig uppdatering idag. Jag skulle ha bloggat som vanligt imorse när jag steg upp men vårt internet ville inte som jag. Bloggar nu istället :).

Sista dagen då ju. Känns vemodigt men ändå rätt så skönt, svårt att förklara. Hade en liten extra samling idag bara för att prata om min sista dag och även om en personals sista dag då hon ska gå på föräldraledighet nu. Jag fick ett jättefint halsband med en skyddsängel på och en påse med två klubbor och lite marmelad. Jättefint alltihop! Jag hade köpt en ask choklad och en blomma till arbetslaget. Ska bli spännande att läsa mitt omdöme sedan, vet redan till viss del vad det står men ska bli roligt att se det när det är klart.

Känner mig så himla trött ikväll, får se hur länge jag orkar sitta uppe. Har varit många tidiga morgnar nu ett tag.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det är snyggt när man blir brun :) Tråkigt att du inte blir brun, men det är ju så olika. Jag blir istället jättebrun. Hoppas du har en fin kväll tjejen. Kramar

2010-05-21 @ 21:33:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

haha eller hur.



hoppas du har en skön kväll (:

2010-05-21 @ 21:45:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0