Fatta beslut

Datum 2010-05-28 | Tid 07:06:43
När man tar ett beslut hur vet man att det blev rätt? Vi måste fatta beslut varje dag, oftast är det små saker som inte har så stor betydelse men ibland måste vi fatta svåra beslut som kommer påverka en i en lång tid framöver. Ja, kanske hela livet. Känner just nu att jag gått vilse lite. Fattade ett beslut förra året och då var jag så säker på att jag gjorde rätt men nu vet jag inte. Kommer nog aldrig få ett exakt svar på hur rätt det var. Läser sig säkert med tiden!


En tre år gammal bild men kände mig så snygg den dagen!!

Nu måste jag fixa till mig innan jag ska iväg.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det kanske stämmer. :P

2010-05-28 @ 13:48:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma, julias mamma [foto]

jag förstår varför du känner dig vacker, du var jättefin :D

2010-05-31 @ 21:29:52
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0