Fint väder idag!?

Datum 2010-05-18 | Tid 05:50:58
Jag lyckades komma upp om än en halvtimme senare än som var tänkt. Detta innebär att jag inte hinner sitta vid datorn så därför bloggar jag via mobilen istället. Idag ska jag visa min planering för arbetslaget. Känns nervöst då jag tycker den är bra men det kanske inte de tycker. Jag hoppas på det bästa. Ser ut att bli finare väder idag så ska faktiskt ta vårjackan igen. Har haft vinterjacka nu när det varit kallt och regnigt. Nu måste jag fortsätta göra mig klar. Tåget går om en timme och det väntar inte på mig. Vad ska ni göra idag? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0