Föräldrar

Datum 2010-05-21 | Tid 22:32:50
Nu går jag och lägger mig. Jag vet att det är tidigt för en fredagskväll men är så sjukt trött. Har man varit uppe sedan fem så har man.

Imorgon ska jag åka till mina föräldrar. Pratade med mamma innan. Min pappa är så rolig man hörde hur han skrattade i bakgrunden, jag undrade vad som visades på tv. Fick veta att pappa såg på Simpsons. Om man skrattar åt det då har man verkligen sjuk humor. Det är pappa i ett nötskal det. Jag hörde också att han sade att jag inte fixk komma innan tio så därför ska jag vara där nio. Haha, allt för att jäklas med honom. Har ju egna nycklar så blir inga problem :).

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0