Första maj

Datum 2010-05-01 | Tid 08:46:54
Hoppas att ni alla hade en trevlig valborg! Själv var jag ju hemma och tog det lugnt. Kan ju säga att jag var rätt så trött. Jag hann nog bara lägga mig i soffan innan jag somnade. Då var klockan strax efter åtta. Sov där tills tio och då gick jag och lade mig. Somnade direkt och har sovit till sju ungefär. Vilken trevlig valborg jag hade haha.

Första maj idag. Hoppas detta blir en riktig vårmånad nu med massa sol. Ikväll ska vi till min syster som har fyllt år. Ska bli trevligt, ett tag sedan man träffade släkten.

Har inte så mycket mer att säga just nu. Ska äta lite frukost tänkte jag.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0