God mat

Datum 2010-05-01 | Tid 15:02:06
Nu ska jag ta mig några mackor och sedan hoppa in i duschen. Åker iväg strax innan fem. Ska hinna gå hem till mamma och pappa också innan vi ska till min syster. Då vi har present ihop med dem är det bra om vi kommer samtidigt.

Jag hoppas på god mat ikväll, min syster är kock så jag är rätt så säker på att det blir något riktigt gott. Vet bara inte vad.

Har tagit bild på jackan nu men givetvis är min kamerasladd borta igen. Så fort den kommer till rätta lägger jag in bilden!

Vi hörs senare ikväll tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0