Hallåå

Datum 2010-05-28 | Tid 06:00:31
Fredag idag, härligt. Då vet jag att det snart är helg och denna helgen kommer bli rolig. Det känner jag på mig. Jag ska inte plugga i alla fall, det är en sak som är säker.

Har ett problem, detta kommer låta jättedumt och ni har säkert aldrig varit med om detta själva men måste ändå berätta. Jag har fått skav/brännsår på insidan av låren. Det gör riktigt ont och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra åt det. Jag misstänker att det beror på mina nya leggings som är som vanliga strumpbyxor fast utan fot. Har aldrig haft det innan jag började använda dem så. har bestämt mig för att sluta använda dem ett tag och se om det försvinner av sig själv annars får jag väl söka hjälp hos en läkare.

Till Malmö igen för att skriva vidare på projektplanen. Tror vi kan komma ganska långt idag. Om vi bara har disciplin nog att skärpa oss.

Har för tillfället inte så mycket mer att säga. Vi hörs lite senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0