Härlig dag

Datum 2010-05-02 | Tid 09:04:34
Ny dag nya tag! Blev rätt sent igår, kom inte hem förrän strax efter 00 inatt. Hade i alla fall en rolig kväll. Som jag sade så blev det god mat i form av kokt mandelpotatis med rökt fläskfilé och hjortronsås. Sallad och bulle till det naturligtvis. Sedan blev det tårta och lite kakor. Mums!

Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna inför en veckas praktik. Kanske att jag går en runda för det är väldigt fint väder idag :). Klarblå himmel och solen som skiner.

Hittar fortfarande inte kamerasladden, får leta lite till helt enkelt. Förstår inte var den tagit vägen?!

Hoppas ni alla får en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

hehe okej, ja jag tycker inte det är nå speciellt att fira :P skönt att vara hemma och mysa! haft en bra helg?

2010-05-02 @ 10:51:37
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

nice :) mjo, skittråkigt när man har planerat saker och ting så blir dom inte av.. men har haft en helt ok dag ändå! :)

2010-05-02 @ 18:57:32
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0