Helgen går mot sitt slut

Datum 2010-05-09 | Tid 19:33:28
Då börjar även denna helg gå mot sitt slut. Tycker helgerna går alldeles för fort men är väl bara för att man uppskattar dem mer nu när man har och göra hela veckan.

Denna dag har bestått av lite fix inför veckans praktik. Handlat mat och sett på tv och film. Tyckte avsnittet av Desperate housewives var riktigt spännande och jag ser framemot nästa. Missar det dock eftersom jag kommer vara på praktiken hela dagen. Får väl se det i repris eller betala för att se det på hemsidan.

Får se vad jag gör de resterande 2-2½ timmar innan jag lägger mig.

Vi hörs imorgon! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0