Hemma hos föräldrarna

Datum 2010-05-23 | Tid 18:21:17
Hallå.. Känns som ett tag sedan men så blir det ibland. Åkte ju hem till mamma och pappa igår, var trevligt att träffa dem. Vi var ute och gick en låång runda med deras hundar, blev nog nästan en mil. Blev så trött att jag inte orkade gå till stationen sedan så jag sov över där.

Idag var vi på loppis med mormor och morfar. Kul att träffa dem också, köpte inget på loppisen men kan vara kul att gå och titta bara. Åt god middag i form av kyckling och potatisgratäng mums.

Nu när jag kommer på det så är det nog bäst att starta en maskin tvätt. Det är lyx med egen tvättmaskin i lägenheten!

Imorgon är det skrivning på projektplanen som gäller. Känner inte alls för det men har inget val om jag ska bli klar i tid.

Fråga: Hur ofta träffar du dina föräldrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0