Hoppas på fint

Datum 2010-05-05 | Tid 06:04:26
Igår missade jag tåget som jag brukar ta till Lund. Jag hann ändå med min buss men kunde inte gå till nästa hållplats som jag brukar. Huvudsaken var ju att jag hann med bussen så att jag inte kom försent. Idag måste jag gå iväg tidigare och helt enkelt inte klydda med massa annat.

Idag ska vi på "utflykt" med barnen. Vi ska bara vara borta på förmiddagen så är inget märkvärdigt egentligen. Jag hoppas på en bra dag och att det inte regnar. Men ser fint ut nu. Blå himmel och lite sol. Kanske kan förvänta sig varmt väder idag.

Vi hörs när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas ni hade tur med vädret på er utflykt! Kram

2010-05-05 @ 15:45:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0