Höstväder

Datum 2010-05-07 | Tid 05:41:01
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det är oktober istället för maj. Det regnar och blåser som värsta höststormen idag. Detta låter hemskt men jag kommer ta min vinterjacka idag, jag vägrar gå ute bland barnen och frysa. Räcker att jag gjorde det igår.

Idag är det första dagen på hela terminen som jag känner att jag inte vill till praktiken. Vet inte vad det beror på men kanske att sängen var så skön imorse att jag hade lust att stanna i den.

Börjar bli förkyld också så att ligga i soffan och titta på film känns väldigt lockande just nu.




Hur är ert väder idag?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ne det förstår man ju.. men ändå lite mer koll önska jag att dom hade :) men men blir nog bra till slut!

2010-05-07 @ 07:19:23
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

blåsigt som fan här med :S ligger ju trots allt vid havet,halmstad. hemskt kallt!!! tråkigt. hoppas på sommar snart! trevlig helg diddie !

2010-05-08 @ 00:45:02
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0