Igår och idag

Datum 2010-05-30 | Tid 08:07:12
Då var man vaken. Jag säger ju det.. kan aldrig sova länge fast jag lägger mig sent. Kom hem lite över tre inatt och somnade inte förrän halv fyra kanske. Tyckte inte krogsvängen var så kul. Trodde det skulle vara roligare. Vi hann inte med någon förfest eftersom allt blev försenat, men det är sånt som händer. Vi fick sjungit lite i alla fall. Skulle egentligen ha köpt mat och ätit men vi hann inte dit. Får äta ordentlig frukost nu istället. Ska se om mamma och pappa kör hit idag för att gå på marknaden. Hade varit trevligt. Sedan ska vi ju hem till mormor och morfar :). Vi hörs senare. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

usch, orkar inet sätta mig i skolbänken än :O

vill först kunna flytta liksom.

2010-05-30 @ 11:04:12
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur har din helg varit sötnos? (:

2010-05-30 @ 15:31:53
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0