Levande död

Datum 2010-05-13 | Tid 17:07:18
Är allt bra med er?

Här har det varit bättre kan jag säga. Huvudet värker och jag känner mig jättehängig. Får hoppas att min ipren hjälper om en stund. Har ätit lite mat också i form av potatismos och fiskpinnar. Kanske inte det godaste man kan äta men idag fungerade det.

Vädret är heller inget att tala om. Grått och mulet och solen lyser med sin frånvaro. Inget regn i och för sig men kommer kanske senare ikväll.

Har bara legat i soffan hela dagen och sett på lite avsnitt av Vänner. Perfekt när man är sjuk. Jag känner mig som en levande död!

Förresten säger ni legat, luggigt eller liggigt?
Jag har hört alla tre versioner men jag säger legat för att det är det som låter mest korrekt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har också praktik i morgon så jag vet hur du känner!

2010-05-13 @ 18:39:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

legat ;)



hoppas du mår bättre snart!

2010-05-13 @ 19:29:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Madde

Ja det var jättetrevligt. Blir inte alltför ofta men när man väl spenderar tid tillsammans brukar det bli väldigt bra :D



Jag säger legat precis som du. Kram

2010-05-13 @ 22:00:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0