Lite irriterande

Datum 2010-05-31 | Tid 22:34:55
Jag kan tydligen inte kommentera inne hos er. Jättetråkigt men jag hoppas det fixar sig snart. Ikväll har jag och Martin tittat på Shutter Island, var väl helt okej. Ni som sett den, vad tyckte ni?

Nu ska jag sova och imorgon är det mentorsträff i 20 minuter. Jag behöver nog inte säga att jag är irriterad över att behöva tillbringa en timme på ett tåg fram och tillbaka för 20 minuters effektiv tid. Dessutom måste jag vänta en halvtimme på tåget när jag ska hem. Fast det allra bästa är att jag fick den bästa tiden hon kunde hitta nämligen 14.40. Vad är det för j*vla tid?

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0