Lite pics

Datum 2010-05-15 | Tid 08:46:11
Nu ska jag visa bilder på kläderna jag köpte igår och även på vårjackan. Har hittat kamerasladden nu så jag kunde lägga in bilderna i datorn.


Jackan!                                                        Det svarta linnet!



Mina leggings som ska vara till    Klänningen som även ska köpas i svart!
linnet!        

Det var vad jag köpte igår förutom jackan som jag haft ett tag nu. Är jättenöjd över det och jag ser framemot att kunna använda klänningen. Den är snygg både till vardags och fest.

Idag blir det en lugn dag. Är fortfarande förkyld, så himla tråkigt. Inte mycket att göra men å andra sidan så vill man inte gå ut idag för det regnar fruktansvärt mycket.

Jag och Martin har bestämt att vi ska äta pizza idag. Är ändå en speciell dag för oss. Får se om vi hittar på något annat mysigt. Skulle egentligen behöva fixa med planeringen inför sista praktikveckan men får ta tag i det imorgon istället. Har även måndagen på mig då mitt arbetslag har kompetensutvecklingsdag.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Matilda Björkstrand^^

hej! vill du bli veckans blogg?- gör den kändare!

man vinner en present och man blir länkad på min blogg. läs mer på min blogg. - www.matildabjorkstrand.blogg.se :)(L)

2010-05-15 @ 09:50:21
URL: http://matildabjorkstrand.blogg.se/
Postat av: sandra

ja de är jätte rolgit . vi hade abba å sjöng till :P kanske inte lät de vackraste men de va roligt iaf:P va händer idag då?

2010-05-15 @ 12:19:21
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: Madde

Fina saker du har köpt tjejen :) Klänningen var riktigt snygg! Kram

2010-05-15 @ 16:37:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0