Lockar

Datum 2010-05-04 | Tid 06:27:32
Idag är jag lite nervös. Min mentor kommer idag och även om jag tror att det går bra så vet man aldrig. Jag hoppas det bästa. Det värsta är att jag är osäker på vissa av sångerna vi ska sjunga när hon är där, men ska titta på dem innan så ska nog lösa sig.

Skulle fixa mitt hår fint idag var det tänkt. Hade tänkt göra en lock på var sida men givetvis vill det bara bli lockar på ena sidan. Förstår inte vad jag gör för fel. Jag gör precis likadant... detta får duga men barnen kommer säkert undra.

Nu ska jag ordna med det sista så att jag hinner med tåget.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Samma här. Vi firade inte heller valborg. Det är inte något speciellt med det.

2010-05-04 @ 10:42:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja men dom kan ju inte ha stressigt varje dag ;/ det var lixom ingen höjdare idag heller men men.. ne inge roligt att jobba helg men man får tänka på pengarna! :D hehe!

2010-05-04 @ 15:22:43
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0