Mysdag

Datum 2010-05-30 | Tid 19:58:41
Då har denna helgen också gått. Nu är det bara fem dagar kvar av intensivt slit sedan har jag sommarlov! Tror ingen är så glad som jag över det.

Har varit en jättemysig dag idag. Först kom mamma och pappa hit så gick vi på marknaden. Jag köpte inget speciellt där men var trevligt i alla fall. Gick och åt på ett ställe som har funnits hur länge som helst i Eslöv fast det är omgjort nu och där var jättefint. God mat hade dem med. Lite senare åkte vi hem till mormor och morfar för fika. Trevligt att träffa dem med. Är ju inte jätteofta som man har tid att träffa sina släktingar så man får passa på. Vet inte hur länge man har dem i livet. Jag är glad att jag har mina mor och farföräldrar kvar.

Usch, känner mig lite konstig. Precis som att jag ska bli sjuk. Jag hoppas inte på det men ser mörkt ut just nu. Får ta och vila ikväll så att jag är fit for fight imorgon.

Vi hörs om inte senare så imorgon!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

krya på dig!

2010-05-30 @ 23:50:48
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Linda

precis:) jag orkar ju inte sätta mig i skolbänken än, men kanske för att få ett fast jobb, så kanske jag ska göra de:O

2010-05-31 @ 07:53:15
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0