Om allt och inget

Datum 2010-05-29 | Tid 08:08:37
Jag har för mig att jag igår skrev vad jag skulle göra idag. Känns lite onödigt att skriva samma sak två gånger. Är i alla fall helt överygad om att denna dag/kväll kommer bli bra. Kanske den bästa på länge. Klockan tio ska jag möta upp Martina och Camilla så jag får väl göra mig klar snart skulle jag tro. Det kommer komma bilder från ikväll, ska inte glömma kameran!

Jag missar Eurovision song contest ikväll men nu gör det ingenting ju eftersom Sverige ändå inte ska tävla. Tycker vi ska lägga ner den delen och bara ha kvar den svenska melodifestivalen. Har ändå inte gått bra för oss på så många år. Kommer inte ihåg när vi sist slapp kvala in. Gör du?

Imorgon är det Mors dag. Skulle hitta på något med mamma och pappa då men vet inte vad förutom att vi skulle hem till mormor och morfar på eftermiddagen.

Brukar ni fira mors/fars dag?



Bild på mina fina katter för att jag älskar dem så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0