På topp

Datum 2010-05-20 | Tid 05:55:45
Efter 5-6 timmars sömn är jag nästan redo för en dag till i förskoleklassen. Idag måste jag vara på topp och visa min mentor att jag inte är så stel som jag var sist. Känner mig i alla fall förberedd inför lektionen jag ska hålla.

Igårkväll när jag kom hem strax innan halv tio så åt jag lite. Blev att vi beställde från pizzerian. Jag tog dock något nyttigare nämligen en sallad. Sedan satt jag och Martin och klippte ut 120 cirklar som jag ska ha idag. Jag var även tvungen att gå och duscha så klockan var 23 innan jag kom i säng. Ikväll blir det sängen tidigt det är ett som är säkert.

Jag har inte hunnit titta in hos er andra och hinner dessvärre inte nu hella då jag fortfarande har mina sovkläder på mig och jag måste fixa till mig.

Jag lovar att titta in hos er när jag kommer hem ikväll!

Ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0