Poltergeist

Datum 2010-05-16 | Tid 09:21:05
Jag kunde till slut välja film igår och det blev Poltergeist. Visst den var ju lite läskig men inte så som jag hade velat ha den. Tyckte det blev mycket dötid i filmen då inget hände. Jag har kommit på att jag är ganska kräsen när det gäller rysare och skräckfilmer. Kan kanske också vara det att en film blir läskigare när man tittar på en tillsammans med andra så man skrämmer upp varandra. Min kära sambo är inte så förtjust i skräckfilmer så jag får oftast se dem själv. Nog pratat om detta nu.



Idag blir det nog inte så mycket framför datorn för min del. Martin måste ha den till i stort sett hela dagen. jag skulle behöva den egentligen också men kan sitta imorgon. Jag har redan kommit på vad jag ska göra när min mentor kommer på torsdag. Barnen ska laborera med glass. Inte riktig då men de ska få testa hur många olika varianter man kan få på glassarna när man har två smaker och när man har tre smaker. Kommer de nog tycka är kul.

Ingen sol idag heller men tror ändå det blir lite ljusare ute än vad det var igår. Nu vill jag ha sommar och sol! Är trött på detta höstväder nu!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Håller med. Killen ska grilla, det är inte så roligt att sköta grillen, mycket roligare att äta :)

2010-05-16 @ 11:52:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0