Sjuk

Datum 2010-05-31 | Tid 08:59:27
Som jag skrev igår så kände jag mig konstig som att jag höll på att bli sjuk. Jag sov dåligt inatt och nu har jag en fruktansvärd huvudvärk och lite feber. Detta var inget bra eftersom jag skulle åkt till Malmö idag för att skriva klart projektplanen. Tur att jag har en förstående vän som är snäll nog att sitta lite själv.

Idag händer inget speciellt med andra ord. Ska ligga i soffan hela dagen och tycka synd om mig själv. Det har jag rätt att göra tycker jag!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch din stackare, vad tråkigt att bli sjuk! Krya på dig nu tjejen så ni kan gör aklart projektplanen och allt. Krmar

2010-05-31 @ 09:18:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej tyvärr är det ju inte det :/ Det här är sista veckan. Har min sista inlämning senast på måndag så ska försöka få klart den innan helgen! Sen på måndag börjar jag jobba igen.. När börjar ert sommarlov? Kram

2010-05-31 @ 12:55:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0