Skräck

Datum 2010-05-10 | Tid 05:36:26
Tidigt uppe igen. Hade det inte varit för att jag var tvungen att skriva ut lite papper så hade jag nog stannat i sängen tills nu. Har varit uppe en halvtimme redan. Vet inte hur jag ska klara av denna dag. Känner mig allmänt konstig i huvudet och yr. Jag hoppas på att det går över.

Får ta och fixa lite frukost skulle jag tro. Denna gång ska jag vara klar i god tid så att jag slipper springa till tåget.

Igårkväll såg jag en skräckfilm. "The haunting in Connecticut". Denna hade lite mer "gömmasigunderfilten" känsla än "Närkontakt". Jag skrev ner en hel lista på skräckfilmer som jag vill se. De flesta ganska nya. Ska ta och se om de finns att hyra på hemmakväll.

Jag vet inte varför men jag gillar skräckfilmer. Har alltid gjort. Minns en sommar för flera år sedan när de visade skeäckfilmer varje söndag. Jag minns att jag gick på mellanstadiet men ändå tittade jag på filmerna. Vet att andra i klassen också gjorde det för vi pratade om de när vi kom tillbaka till skolan efter lovet.

Gillar du skräckfilmer?

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: ja verkligen! :) haft en bra dag hittills?

2010-05-10 @ 17:17:09
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0