Sommar

Datum 2010-05-20 | Tid 17:06:27
Idag är det riktigt sommarväder. Vet inte hur många grader det är men solen skiner och det är så skönt ute. Ungarna har sprungit utan tröjor nästan hela dagen.

Har gått bra idag. Min mentor var ju på besök och hon tyckte jag gjort framsteg men jag kan fortfarande förbättra mig. man kommer aldrig bli en färdig lärare utan det finns alltid nya saker att lära sig och så. Jag hade roligt idag och det är huvudsaken.

Har fått sålt en bok idag också vilket alltid är bra. Tjäna lite pengar :). 

Ska nog bara ta det lugnt ikväll tror jag eller så går jag en runda. Synd att sitta inne en sådan här härlig dag ju.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Absolut, djur förgyller livet. :)

Om det nu heter så? :P

2010-05-20 @ 17:43:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madde

Låter som att du har haft en fin dag! Hoppas du även får en fin kväll. Kramar

2010-05-20 @ 17:44:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0