Sovmorgon

Datum 2010-05-12 | Tid 06:54:58
Idag blir allt som vanligt igen. Skönt att börja en timme senare idag :). Jag tror att vi idag ska ha lite summering av gårdagen då vi visade upp temat för föräldrarna och syskonen. Nästa vecka då är nog allt som vanligt igen då vi lämnar temat bakom oss tror jag i alla fall.

Tror det är dags att göra sig iordning. Idag tar jag min vinterjacka för det regnar ute och den tål regn ganska bra. Verkar inte bli så vidare varmt idag heller. Tradigt då vi är i mitten på maj!

Hur är ert väder idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe eller hur ;) Tråkigt med regn, verkar som att det ska komma upp till oss i morgon.. Gör inte mig så mycket dock, för jag har praktik hela dagen. Kramar

2010-05-12 @ 19:36:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej



jätte fin blogg



vädret hos mig är mulet



kram

Emma

2010-05-13 @ 08:18:43
URL: http://eaip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0