Surt

Datum 2010-05-13 | Tid 09:52:08
Jag hatar att vara sjuk. Har hosta, känner mig konstig i halsen och har lite ont i örat. Ingen feber än så länge och det är ju bra. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ligga i soffan och titta på film. Mys!

Imorgon är nästan alla lediga utom jag. Känns lite surt att alla andra studenter som är i samma område som jag är lediga förutom mig. Detta är för att jag har förskola som inriktning och förskollärare jobbar även lovdagar ju. Sånt får man ta för livet är ju inte rättvist.

Nu ska jag fixa lite varm choklad och något att äta.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tack. Ja de tyckte ja med;)

2010-05-13 @ 10:42:41
URL: http://eaip.blogg.se/
Postat av: Madde

Usch din stackare du får kurera dig ordentligt!! Jag fick gå hem från praktiken efter 3h för vi hade nästintill ingenting att göra. Det är intagsstopp på vår avdelning pga magsjukan så det är inte så många patienter att se efter :P



Hoppas du får en bra dag trots förkylningen. Kram

2010-05-13 @ 10:47:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0