Torktumla

Datum 2010-05-23 | Tid 22:26:03
Kan aldrig tro att det kan vara bra att använda torktumlaren såhär sent på kvällen. Jag hoppas mina grannar är snälla nog och inte klagar. Jag brukar nämligen aldrig föra väsen av mig men ikväll händer det tyvärr.. Är inte säkert de hör den men med tanke på hur lyhört här är (har hört grannarna bråka, dammsuga, duscha, deras hund skälla.. till och med när de har lite roligt. Ni förstod nog vad jag menade där :P). Förhoppningsvis är tvätten torr när den stannar.



När allt det är klart ska jag gå och lägga mig. Upp 06.30 imorgon. När ska jag få sova länge? Blir inte så mycket sovande hos mina föräldrar med tanke på alla deras hundar som inte vet vad sovmorgon är.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ettan är bättre än tvåan dock. Brukar ju vara så när det gäller filmer.



Här är också lyhört. Verkar vara det i de flesta lägenheter tyvärr :S

2010-05-24 @ 00:07:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0