Tufft

Datum 2010-05-05 | Tid 18:57:33
Usch, idag har det varit en tuff dag. Det var precis som att många av barnen blivit utbytta av några andra varelser. Kände inte igen dem. Det har hänt saker från början till slut. Idag funderade jag på om jag valt rätt yrke. Jag vet att jag har det men idag kändes det annorlunda. Vissa dagar är så, bara att bita ihop och hoppas att det är bättre imorgon!

Har som ni säkert förstår inte gjort så mycket mer idag. Ganska trött i huvudet efter en sådan här dag.

Ikväll blir det lugnt med film som jag hyrt.

vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0