Tungt

Datum 2010-05-20 | Tid 21:28:12
Är riktigt trött ikväll. Antagligen för att det inte blev så många timmars sömn inatt. Blir att lägga sig tidigare ikväll helt enkelt.

Imorgon är det sista dagen. Just ikväll känner jag bara att det ska bli så skönt. Orkar inte mer för tillfället. Skulle nog behöva paus ifrån hela mitt liv som det känns just nu. Alla tankar bara snurrar omkring. Den största tanken är om jag någonsin kommer bli en bra pedagog? Man ska tydligen alltid visa sig glad och vara flams och tramsig när man är med barnen. Min mentor tyckte jag var allvarlig när jag hade morgonsamlingen men där känner jag att det är okej att det blir lite "stelare" eller hur man nu ska säga. Jaja, måste förbättra det nästa termin.

Känns bara så tungt just nu.

Om ni vill får ni jättegärna skriva något trevligt som kan pigga upp mig lite *blink, blink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej diana!

ibland undrar man om man valt rätt yrke. Gör jag också, man måste bara tror på sig sälv och det man gör! kritik o påhopp kommer kommer man få hela livet! gäller bara att vara stark. ja fick kritik från min handledade att jag inte kunde matte med tanke på att man ska föra vätkselista på vissa patienter. o jag har svårt att räkna ut mililiterna tex o då undra hon om jag verkligen kunnde vara klar undersköterska till sommaren! då blir man lite ledsen.. det e ju inte hela världen lixom, och bara för man e klar inom sitt yrke beyder inte det att man är fullärd, man lär sig under hela livets lopp. så känn inte så, du lär dig o hittar dig själv och en sida som passar sig för dig att vara mot barnen. jag tar oxå alltid åt mig, men vi är ju fiskar i stjärntecken, dem e sånna! =) sov gott!

2010-05-20 @ 22:03:58
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0