Usch

Datum 2010-05-17 | Tid 21:18:57
Usch har min söndagsångest idag istället. Var ju "ledig" idag för att kunna fixa med planeringarna och sådant men imorgon ska jag upp tidigt. Har inte mycket att gnälla över egentligen men det hade varit skönt att få sova någon timme längre. Fem ringer mobilen och väcker mig om inte jag vaknar först vilket brukar hända. Gillar inte att vakna till den nämligen.

Har hunnit med en del idag i alla fall och det är skönt. Ska bli intressant att se vad dem från HSB ska göra här imorgon.

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och låta John Blund komma på besök.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, och det är inte första gången denna person gör på det viset. Blir så besviken på det. =/



Top model är bra ibland.



Det är alltid jobbigt att gå upp tidigt efter att ha varit ledig.

2010-05-17 @ 23:43:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0