Vinnande bidrag

Datum 2010-05-26 | Tid 18:47:32
Tävlingen är nu avslutad och jag fick in ett vinnande bidrag :). Lina visste vilken månad jag fyllde år i. Hennes blogg hittar ni här. Eftersom jag inte får rätt på hur man lägger in en header i bloggen får det bli såhär. Fungerar minst lika bra men hade varit kul att lägga in den istället. Lina du kommer nu bli länkad i alla inlägg fram till 18.00 imorgon.

Förresten någon som kan förklara på ett bra sätt hur man lägger upp en header i bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0