7 oktober

Datum 2010-10-07 | Tid 07:09:43
Varför kan jag inte få sova länge någon gång? Är trots allt lite jobbigt att vakna tidigt för ingen annan är vaken så jag har ingen att prata med. Får väl sätta mig vid tvn eller något och se en film eller liknande.

Idag ska jag bara vara hemma hade jag tänkt. Enda anledningen jag har för att gå ut är om mitt paket från H&M kommer. Vill ju ha min nya jacka. Vårjackan är för kall och vinterjackan är för varm.

Lite senare idag så får ni se bilderna som jag tänkt visa nu sedan urminnes tider.

Om åtta dagar har jag och Martin vår femårs dag. Något förslag om vad man kan göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0