Får väl lämna soffan nu

Datum 2010-10-09 | Tid 13:07:48
Får snart gå och duscha. Ska ju till mamma och pappa idag. Ska visserligen inte iväg förrän vid halv fyra men kan ju vara skönt att inte vara ute i sista sekunden heller.

Måste skicka tillbaka kjolen jag beställde tillsammans med jackan. Tyckte den var lite för lång. I och med att jag alltid går i stövlar så syntes bara en liten bit av benet och det ser så dumt ut tycker jag. Lite tråkigt för annars var kjolen jättefin.

Jag sitter och retar mig på tvestjärten som fan nu. Jag önskar jag får ett tillfälle att säga till henne hur dum i huvudet hon är rent ut sagt. Vi har redan pratat om vad vi vill ha ut av våra vänner och vad jag anser hon gjort fel. Då lovade vi att vi båda skulle bättra oss och gå vidare. Hon har inte bättrat sig ett jävla dugg. Hon är precis samma falska person nu som då. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0