Iväg igen

Datum 2010-10-16 | Tid 10:52:02
Jaha, måste in i duschen nu. Ska idag till mina svärföräldrar på middag. Svärfar har fyllt år så ska fira honom. Blir nog trevligt med god mat och så.

Gårdagskvällen var helt underbar. Åt riktigt god mat på thairestaurangen, jag tog wokad kyckling med nudlar och grönsaker medan Martin valde kycklingspett med ris och jordnötssås. Filmen var bra men ett litet konstigt slut eller vad man ska säga. Dottern i familjen flyttar för hon ska gå på college och när henne bror och mammor kör därifrån så slutar filmen. Jaja, så kan det vara.



Får sätta lite fart nu. Martins syster kommer och hämtar oss om en timme ungefär. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gott med thaimat!



Vad mysigt, vad får ni till middag? :)

2010-10-16 @ 12:02:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Laila

Var den bra?

2010-10-16 @ 15:26:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0