Klagoinlägg

Datum 2010-10-11 | Tid 06:08:56
Jag känner att detta inte kommer bli något positivt inlägg. Jag är skittrött trots att jag sovit sju timmar. Jag mår illa, känner mig yr, vill helst inte gå och stå utan bara sitta. Blev lite svårt i duschen, där stod jag lutad mot väggen. Det är jättejobbigt och jag vet inte vad som är fel. Ska ju till läkaren imorgon så får höra vad hon säger. En sak är säker jag är inte gravid! Jag har p-stav och den funkar som den ska för annars hade jag väl redan varit gravid för längesedan.



Om 40 minuter ska jag bege mig till tåget. Jag är måttligt sugen på det om jag ska vara ärlig. Snart är hela uppsatsen klar och då kommer det kännas så jävla bra. Jag får tänka så istället. Nu ska jag gå och få i mig lite frukost.


Hörs senare idag eller ikväll.

Kommentarer
Postat av: Thakock

Men har du gjort ett grav test? För p-stav funkar inte till 100 %.

2010-10-11 @ 18:09:41
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: Thakock

sv: Hur säkkkkerrr är du??

2010-10-11 @ 18:46:06
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0