Knullrufs

Datum 2010-10-12 | Tid 06:42:55
Gick upp imorse och råkade se mig i spegeln. Blev faktiskt lite rädd för mig själv för jag trodde inte att mitt hår såg så illa ut på morgonen men det gjorde det tydligen.



Ni ser själva! Måste dock påpeka att det så värre ut i verkligheten än
vad det gör på bilden. Nu ser ni också lite av min pyjamas. Vanlig vit med prickar!


Ska ta och göra mig en kopp varm choklad, kan vara rätt skönt för halsen som jag har ont i. Ska om ca 45 min ge mig iväg till vårdcentralen. Jag hoppas de hittar något som är fel så att jag kan få hjälp för min trötthet.

Vi hörs när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0