Nu igen

Datum 2010-10-04 | Tid 05:46:39
Nu sitter jag här igen med min filmjölk tidigt en morgon. Ska dessa rutiner aldrig ta slut? Så länge uppsatsen skrivs kommer mina morgnar att se ut såhär. Jag börjar bli ganska trött på det. Jag har i alla fall bestämt mig för en sak och det är att inte åka till Malmö på flera månader när skolan är slut. Då har jag pendlat till och från Malmö nästan dagligen i 3,5 års tid. Nu har jag en kompis som bor i Malmö men ska vi träffas då får hon åka hit. Är nästan alltid jag som åker till henne. Lite tröttsamt är det faktiskt.



Idag ska vi skriva klart analysen och skriva diskussionen. Efter det har vi bara förord, abstrakt, innehållsförteckning och bilagor kvar. Allt det kan vi skriva på en dag så vi har två dagars arbete kvar. jag hoppas vi får gjort en jävla massa idag. Hade varit så skönt om den blivit klar. Jag hoppas också att handledaren tycker vi är så pass klara att vi kan gå upp på seminariet.

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack så mycket. Hoppas det går bra för dig med skrivandet.



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett presentkort värde 300kr!



Kram

2010-10-04 @ 16:11:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0