Sluthandledning idag

Datum 2010-10-18 | Tid 09:09:45
Jaha nu är allt i menyn borta igen! Får väl bli ett bildlöst inlägg nu då. Har precis ätit frukost så nu är jag mätt för ett par timmar i alla fall. Ska äta pannkakor till lunch innan jag sticker till skolan för sluthandledning av uppsatsen. Ska bli roligt att höra vad handledaren har att säga. Han kan ju inte säga att vi inte lagt ner tid på det. Jag menar 71 sidor sitter man inte och bara skriver ihop på en dag. Nu är det i och för sig med bilagor och blanksidor också. Med all text som räknas med så har vi kanske 60 sidor. Bara 20 sidor för mycket. Hur ska man kunna ta bort något för allt är ju så himla bra. Jaja, vi får helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0