Typiskt killar

Datum 2010-10-18 | Tid 11:51:25
Martin skulle gå och handla för vi hade ingen mjölk till pannkakorna. Medan han duschade passade jag på att skriva en inköpslista för han kunde lika gärna handla något som vi kan äta ikväll med. Givetvis glömmer jag att skriva sylt på lappen och kommer på det långt senare. Ringer honom för att påminna men givetvis svarar han inte. Han kommer hem och jag frågar om han köpte sylt. Då får jag till svar " Du glömde skriva det på lappen". Ja, jag glömde men ringde också upp utan att få svar. Sade till honom att han själv såg lappen och kunde tänka på det men nej, han hade bara gått efter lappen. Nu fick han gå till coop för att köpa sylt för det ville han ha. Typsikt killar att skylla ifrån sig och varför kan inte de använda sin hjärna att tänka med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0