Veckans Idoltema

Datum 2010-10-07 | Tid 17:12:34
Olle, Linda, Daniel, Alice, Sassa, Elin, Linnea, Andreas, Jay, Minnah och Geir är årets idoler. Foto: Daniel Ohlsson/TV4



Veckans tema är ”Det här är jag” och idolerna har själva fått välja låt.

Så här ser deras val ut:

JAY: White Wedding - Billy Idol

ANDREAS: For Once In My life – Frank Sinatra

LINDA: You Oughta Know - Alanis Morissette

DANIEL: Who Says - John Mayer

ELIN: Hang With Me - Robyn

OLLE: Talking About a Revoultion - Tracy Chapman

SASSA: Dear Mr.President - Pink

LINNEA: Crazy - Gnarles Barkley

GEIR: Need You Now - Lady Antebellum

ALICE: If It Makes You Happy - Sheryl Crow

MINNAH: Holding Out For a Hero - Bonnie Tyler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0