1 september

Datum 2010-09-01 | Tid 19:59:34
Dagen har gått i ett fastän jag inte gjort något speciellt. Jag och Martin lunchade innan på Grappa. Jättemysigt och verkligen god mat. Vi tog dagens som var sprödbakad pangasiusfilé med nypotatis, morötter och skirat smör. Till efterrätt tog vi mjukglass på Boms glassbar. Härlig dag helt enkelt. Hade jag kunnat hade jag ätit ute varje dag. Finns nästan inget bättre.

Nu ska jag se lite på tv. Är final av fångarna på fortet och jag hoppas att fortets mästare vinner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0