100904

Datum 2010-09-04 | Tid 08:50:03
Skulle ju varit på fest igår men fick en satans huvudvärk så jag kunde inte följa med. Jättetråkigt men jag hoppas att de andra hade roligt i alla fall. Med andra ord hände inget speciellt igår, vilade mest.

Idag kommer mina föräldrar hit och kanske en kompis, får väl se hur det blir med den saken. Som sagt gillar inte att få besked i sista stund om folket kommer eller inte. Här kommer hit en kvinna som ska visa lite hudvårdprodukter och sånt. Får se om det är något bra och prisvärt. Får inte vara för dyrt, jag är ju inte rik om man säger så.

Måste nog städa lite innan för här blir lätt dammigt med två katter som hårar ner. Kan det i och för sig vara värt med tanke på hur mycket kärlek jag får från dem.

Har inte så mycket mer att skriva men blir säkert en uppdatering lite senare.


Vill inte riktigt inse att sommaren är slut och att hösten tagit sin början!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jag måste också städa lite, dammet bara flyger omkring :O är det bättre med huvudvärken idag? :)

2010-09-04 @ 09:55:33
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vad bra! :) tack snälla. ha en trevlig dag!

2010-09-04 @ 10:07:13
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, visst är dom? :D

2010-09-04 @ 10:48:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0