Äter frukost

Datum 2010-09-29 | Tid 05:57:36
Sitter och äter frukost just nu. Blev en tallrik fil och ett päron. Klarar verkligen inte av att äta vid denna tiden på dygnet. Jag tycker om att vara uppe ett par timmar och sedan äta. Går tyvärr inte när man ska iväg tidigt. Blir att skriva på uppsatsen idag också, jag hoppas vi kommer ganska långt idag så behöver vi nog inte sitta så många gånger till. Som ni säkert förstår så blir det ingen bra uppdatering idag heller. jag hoppas att jag orkar när jag kommer hem ikväll. Vet inte när jag är hemma bara.

Kan du äta frukost såhär tidigt på morgonen?

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja men precis, bil har vi.. det är bara körkort han ska fixa ;) lägger över det ansvaret på honom så jag ka nta det lite lugnt med det, haha...



jag kunde inte äta frukost alls förut, men pojkvännen började tvinga i mig frukost och nu äter jag frukost även fast det är tidigt på morgonen ;) inte så mycket kanske men ändå något!

2010-09-29 @ 08:57:07
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tycker också att det är svårt att äta på morgonen.

2010-09-29 @ 17:49:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0