Bara för att ha något att göra

Datum 2010-09-18 | Tid 15:20:43


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Det kom många friare men alla fick korgen och ingen förstod…


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min crosstrainer


3. Vad var det senaste du såg på tv? Lyckohjulet tror jag det heter


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 15.10 och klockan är 15.20



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Den andra datorn som Martin sitter vid och blåsten


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Igår vid lunch för att handla och hämta ut ett brev


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Facebook


8. Vad har du på dig? Strumpor, trosor, mysbyxor och t.shirt


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Något drömde jag men jag kan inte förklara vad.. allt är så rörigt i mina drömmar haha.


10. När skrattade du senast? Imorse när jag pratade med Jessica

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Målade tapeter och tre tavlor


12. Har du sett något konstigt på sistone? När katten jagar Martin, det ser konstigt ut :)



13. Vilken var den senaste film du såg? Music and lyrics



14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. När jag var liten stampade jag alltid foten i golvet när jag var arg!



15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Fred på jorden


16. Tycker du om att dansa? Jaaaa :)


16. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Japp, i ett varmt land som Grekland till exempel


17. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Egentligen borde inte du vara här…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0