Bio ikväll

Datum 2010-09-18 | Tid 12:38:28
Hade inte riktigt tid och lust till att blogga igår. Hade rätt mycket att göra också. Igår pluggade jag lite, sedan kom mina föräldrar hit och stannade här ett par timmar. Alltid trevligt med lite besök. De hade köpt med sig vinet igår så jag tog två glas. Väldigt gott kan jag ju säga.

Har någon förkylning i kroppen känner jag för jag är så himla trött hela tiden och har ont i huvudet varje dag mer eller mindre. Det vill bara inte bryta ut. Ganska jobbigt, för om det bryter ut så kan jag också bli fri från det snabbare.

Ikväll ska jag och Martin till Lund för att gå på bio med ett par vänner. Var längesedan jag var på bio nu. Vi ska se I rymden finns inga känslor. Jag tror den kan vara rätt bra faktiskt.


Har ni sett den? Vad tyckte ni i så fall?

Kommentarer
Postat av: Thakock

Ha så kul med bion.



sv: Japp =)

2010-09-18 @ 13:15:20
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0