Bortbjudna

Datum 2010-09-11 | Tid 08:03:16
Idag ska vi iväg som jag skrev igårkväll. Vi ska ner till Löderup där Martins föräldrar har stuga. Har blivit ditbjudna på middag. Alltid trevligt och gratis är ju gott haha. Synd bara att det inte är 30 grader varmt och sol för då hade vi kunnat bada i havet som ligger några få meter från stugan.


Så ser stranden ut vid campingen som ockspå ligger ett par meter från
deras stuga.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen så att vi kan bli klara i tid. Tåget mot Höör går tjugo över nio där vi ska hämta bilen hos mamma och pappa. Snällt av dem att låna den till oss.

Blir nog ingen bra uppdatering idag för vi kommer nog inte hem förrän senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0