Första höstmånaden är här

Datum 2010-09-01 | Tid 09:26:17
När jag skulle titta på mina kommentarer jag fått så står det att det inte finns några. Då blev jag lite rädd för jag hade ju massor igår. Kom sen på att det är ny månad och att jag itne fått några kommentarer än. Vem blir först med att kommentera denna månad tro?

Som sagt ny månad idag. En höstmånad dessutom och jag måste säga att september är favoriten av höstmånaderna. Det blir inte så fruktansvärt mörkt som i oktober/november och värmen kan hålla i sig lite. Det är ju nu alla fina höstfärger kommer också. Härligt!



Idag ska jag bara vara hemma. Skickade in projektplanen igår så nu väntar vi bara på omdömet. Fick även veta vår nya handledare. Fick en man denna gång och det kan nog bli bra. Kan ju alltid använda vår kvinnliga list om det skulle behövas ;). Det enda vi inte riktigt förstår är att han inte verkar ha fler studenter att handleda. Vi hittar inte honom i listan som kom ut till förra kursen. Sedan är han inte inriktad på små barn utan på högstadie och gymnasieelever. Vet inte vad han kan om förskolebarn ju. Blir nog bra med tiden hoppas jag.

Kan kanske få med mig Martin på lunch idag. Om jag säger att jag betalar går han nog med på det. Inte mer än rättvist att jag gör det för dels har jag mer pengar än honom och sedan kan han se det som en del till födelsedagspresenten. Han fick ju ingen när han fyllde år för jag hade inga pengar då. Detta kan bli bra!

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, eller hur. Och hur ofta händer saker och ting :S

2010-09-01 @ 12:09:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0