Jag hatar det

Datum 2010-09-30 | Tid 16:28:53
Jag blir så trött på vårdcentralen. När jag ringde hade jag placering fyra i kön. Tiden gick och jag var fyra ganska länge. Helt plötsligt säger hon att jag är nummer ett. Äntligen, då är det snart min tur. Satt säkert lika länge som etta som jag gjorde som fyra. Då hör jag att någon lyfter luren för att svara. Allt jag hör är massa prat i bakgrunden. Säger hallå, för att uppmärksamma dem om att någon är på linjen. Då bryts det! Kort efter ringer min mobil och efter det orkade jag helt enkelt inte ringa dem igen. Får pröva imorgon istället!


Synd den inte går att göra större. Jag har i alla fall inte samma problem
som Nemi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0