Kalas

Datum 2010-09-05 | Tid 20:19:16
Nu har vi kommit hem från kalaset vi var på. Anton fyllde ju fyra och han var helt uppspelt över det. Första gången han verkligen förstår innebörden med födelsedag. Han hade vaknat vid sju och väckt sina föräldrar och undrat om det inte var idag som han skulle få överraskningar. Han hade också undrat när hans gäster kom haha. Det är ju så kul att fylla år.

Blev bjudna på riktigt god mat i form av kycklingpaj och sallad. Är det något min syster kan så är det att laga mat men inte så konstigt då hon är kock. Anton hade minsann varit med och gjort tårtorna. En såg ut som en stjärna och den andre som ett hjärta.

Har haft en riktigt trevlig dag men är nu ordentligt trött. Blir att gå och lägga sig tidigt ikväll. Behöver visserligen inte gå upp tidigt imorgon då jag är ledig men det är ju alltid skönt att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0